##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Open Menu
Халықаралық Білім Және Цифрлық Педагогика Журналы
Редакция
Біз туралы
Біз туралы
Журнал туралы
Журнал саясаты
Редакциялық саясат
Шолу түрі мен ережелері
Ғылыми журнал авторларының ережелері
Материалдарды жіберу
Құпиялылық туралы мәлімдеме
Ағымдағы басылым
Мұрағат
Байланыстар
Табу
Тіркелу
Кіру
Басты бет
/
Мұрағат
/
Нөмір 2 № 2 (2025): Халықаралық Білім Және Цифрлық Педагогика Журналы
Нөмір 2 № 2 (2025): Халықаралық Білім Және Цифрлық Педагогика Журналы
Жарияланды:
2025-06-30
Статьи
The process of lesson planning using generative artificial intelligence: a study based on the TRACK model and UNESCO's competency framework
Aigerim Nurgaliyeva
pdf (English)
Emotional Intelligence as a Factor in Preventing Professional Burnout among University Faculty
Kamilla Temirkhan##common.commaListSeparator##Kuandyk Taibolatov
pdf (English)
Зерттеу дағдыларын дамыту – ауыл мектептері педагогтерінің кәсіби тұрақтылығын қамтамасыз етудің стратегиясы: Қазақстан тәжірибесі
Айжан Бейсенбаева
pdf (English)
The The Case Method in Knowledge Assessment: From Theory to Practice
NURUL AMELINA NASHARUDDIN
pdf (English)
Тіл
English
Русский
Қазақша
Материалды жіберу
Материалды жіберу
Ақпарат
Оқырмандар үшін
Авторлар үшін
Кітапханалар үшін
Ағымдағы шығарылым