##navigation.skip.main## ##navigation.skip.nav## ##navigation.skip.footer##
Халықаралық Білім Және Цифрлық Педагогика Журналы
  • Редакция
  • Біз туралы
    • Біз туралы
    • Журнал туралы
    • Журнал саясаты
    • Редакциялық саясат
    • Шолу түрі мен ережелері
    • Ғылыми журнал авторларының ережелері
    • Материалдарды жіберу
    • Құпиялылық туралы мәлімдеме
  • Ағымдағы басылым
  • Мұрағат
  • Байланыстар
Табу
  • Тіркелу
  • Кіру
  1. Басты бет /
  2. Мұрағат /
  3. Нөмір 2 № 2 (2025): Халықаралық Білім Және Цифрлық Педагогика Журналы

Нөмір 2 № 2 (2025): Халықаралық Білім Және Цифрлық Педагогика Журналы

					Көрсету  Нөмір 2 № 2 (2025): Халықаралық Білім Және Цифрлық Педагогика Журналы
Жарияланды: 2025-06-30

Статьи

  • The process of lesson planning using generative artificial intelligence: a study based on the TRACK model and UNESCO's competency framework

    Aigerim Nurgaliyeva
    • pdf (English)
  • Emotional Intelligence as a Factor in Preventing Professional Burnout among University Faculty

    Kamilla Temirkhan##common.commaListSeparator##Kuandyk Taibolatov
    • pdf (English)
  • Зерттеу дағдыларын дамыту – ауыл мектептері педагогтерінің кәсіби тұрақтылығын қамтамасыз етудің стратегиясы: Қазақстан тәжірибесі

    Айжан Бейсенбаева
    • pdf (English)
  • The The Case Method in Knowledge Assessment: From Theory to Practice

    NURUL AMELINA NASHARUDDIN
    • pdf (English)

Тіл

  • English
  • Русский
  • Қазақша

Материалды жіберу

Материалды жіберу

Ақпарат

  • Оқырмандар үшін
  • Авторлар үшін
  • Кітапханалар үшін

Ағымдағы шығарылым

  • ##plugins.generic.webfeed.atom.altText##
  • ##plugins.generic.webfeed.rss2.altText##
  • ##plugins.generic.webfeed.rss1.altText##

ISSN: 3105-3602

Бұл баспа жүйесі, платформа және OJS / PKP жұмыс процесі туралы қосымша ақпарат.