Зерттеу дағдыларын дамыту – ауыл мектептері педагогтерінің кәсіби тұрақтылығын қамтамасыз етудің стратегиясы: Қазақстан тәжірибесі
##semicolon##
https://doi.org/10.64745/ijed.v2i2.10##semicolon##
Research skills##common.commaListSeparator## professional sustainability##common.commaListSeparator## rural teachers##common.commaListSeparator## professional development##common.commaListSeparator## Kazakhstan##common.commaListSeparator## educational policyАңдатпа
Мақалада 205 педагогке жүргізілген сауалнамаға негізделген Қазақстанның ауыл мұғалімдерінің кәсіби дамуы мен тұрақтылығына әсер ететін факторлар жан-жақты зерттелген.
Талдау нәтижесінде кәсіби дамуға кедергі келтіретін негізгі факторлар анықталды. Олар: оқытуға қолжетімділіктің шектеулігі, жоғары жұмыс жүктемесі, ресурстардың тапшылығы, әкімшілік қолдаудың жеткіліксіздігі және төмен мотивация. Сонымен қатар, мұғалімдердің жаңа кәсіби даму бағдарламаларына деген қажеттіліктері де белгілі болды.
Мақалада мұғалімдердің кәсіби тұрақтылығын арттыруда тиімділігі жоғары екенін көрсеткен "Іс-әрекетті зерттеу" (Action Research) тәжірибесіне ерекше назар аударылған. Мұғалімдерді осы бірлескен оқыту форматына тарту оларға білім берудегі инновацияларға белсенді қатысуға және білімді пассивті қабылдаушыдан өзгерістердің бастамашысына айналуға мүмкіндік береді.
Практикалық ұсыныстарға инфрақұрылымға инвестицияны арттыру, тәлімгерлік және коучинг бағдарламаларын енгізу, сондай-ақ кәсіби даму курстарын мұғалімдердің нақты қажеттіліктеріне бейімдеу кіреді.
##submission.downloads##
Жарияланды
##submission.howToCite##
Журналдың саны
Бөлім
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by-nc-nd4.footer##https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.ru