Білім беруді цифрландыру: оқу сапасына және оқу процесіне қатысушылардың дайындығына әсері

Авторлар

##semicolon##

цифрлық білім беру жүйесі##common.commaListSeparator## цифрлық сауаттылық##common.commaListSeparator## оқушыларды ынталандыру##common.commaListSeparator## педагогикалық қолдау##common.commaListSeparator## цифрлық құралдар##common.commaListSeparator## білім беруді трансформациялау

Аңдатпа

Бұл зерттеудің мақсаты – цифрландырудың орта және жоғары білім берудегі білім беру процесінің сапасына әсерін талдау, сондай-ақ цифрлық технологиялардың сәтті интеграциясына ықпал ететін жағдайларды анықтау. Теориялық база білім берудегі цифрлық трансформацияның әртүрлі аспектілерін қамтитын 35 Халықаралық басылымдарға шолуды қамтиды: цифрлық сауаттылық пен оқушылардың мотивациясынан бастап басқару стратегиялары мен цифрлық теңсіздікке дейін. Эмпирикалық бөлім Астана қаласындағы Халықаралық мектептің 75 оқытушысы мен 305 оқушысының сауалнамасының нәтижелеріне негізделген. Нәтижелер цифрлық құралдарды оң қабылдаудың жоғары деңгейін, сондай-ақ қолайлы платформаларды таңдауға, цифрлық құзыреттердің жетіспеушілігіне және технологиялардың әртүрлілігінің шамадан тыс жүктелуіне байланысты кедергілердің болуын көрсетті. Зерттеу мұғалімдерге жүйелі қолдау көрсету және әкімшіліктердің стратегиялық цифрлық көшбасшылығы қажеттілігін көрсетеді. Қорытындылар білім беру саясатын жасаушылар, білім беру ортасын тұрақты цифрлық түрлендіруге мүдделі менеджерлер мен оқытушылар үшін пайдалы болуы мүмкін.

##submission.downloads##

Жарияланды

2025-06-30